25 / 100

טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה

יש לך רכב פג'ו? כדאי שתכיר! טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה

טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה הינו מהשירותים המרכזיים שמוסכים מציעים ללקוחותיהם. בעבר היה מקובל לעשות טיפול תקופתי לרכב כל 10000 קילומטרים. כיום כל טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה צריך להיות בהתאם להוראות היצרן. הקפדה על הטיפולים התקופתיים קריטית לתפקודו היעיל של הרכב בנסיעה ומשפיע גם על אורך חיי הרכב. רכבי פג'ו הם מהמכוניות הפופולריות בישראל. ברוב דגמי פג'ו, הטיפול התקופתי המומלץ על ידי היצרן, הוא בין כל- 15000 קילומטרים.

מרכיבי הטיפול תקופתי

טיפול תקופתי לרכב פג'ו יכלול בדרך כלל את המרכיבים הבאים. מרכיב של בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות לצד מרכיב שני של החלפת נוזלים וחלפים ברכב. בהמשך נפרט לגבי המשימות והפעולות הנדרשות עבור כל טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה.

פירוט מראש של מרכיבי הטיפול מהמוסך

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול 60000 פג'ו, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאם לדגם הרכב. טיפול 60000 פג'ו, יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר. בכל טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב, למשל, טיפול 15000 פג'ו, כדאי לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים את טיפול 15000 פג'ו. בסיום טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו. לביצוע בזמן של הטיפולים התקופתיים לרכבי פג'ו יש חשיבות רבה גם לשם שמירה בתוקף של מרכיבי האחריות של היצרן והיבואן.

הדיל המשתלם של מוסך ויקטור עבור טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה

הצוות המקצועי של מוסך ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת שלכם עבור טיפול תקופתי לרכב פתח תקווה. המוסך מתמחה ברכבי פג'ו ומציע שירות אישי אמין, זמין, מקצועיו וזול במיוחד. למוסך גם דיל מיוחד עבור טיפולים תקופתיים לפי הוראות היצרן, לדוגמא, טיפול 45000 פג'ו, במחיר של הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, עבור טיפול 45000 פג'ו, הלקוח יקבל מענה מקיף לכלל מערכות הרכב, בין היתר, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
קליק להתחלת שיחה
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר