23 / 100

טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז

מה כולל טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז

טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז הינו מהשירותים המרכזיים שמוסכים מציעים ללקוחותיהם. כל טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז צריך לכלול את המרכיבים הבאים. מרכיב ראשון של בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות. מרכיב שני של החלפת נוזלים וחלפים ברכב. בהמשך המאמר נפרט לגבי כל מרכיב, מהן המשימות והפעולות הכלולות עבור טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז מלא ומקיף.

בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות

על מנת לקבל את השירות של, טיפול תקופתי צריך לתאם עם המוסך נותן השירות, תאריך מוסכם ולהכניס את הרכב למוסך ביום שנקבע. נוזל הבלמים ונוזל הקירור ברכב נבדקים במהלך, טיפול עשרת אלפים במרכז ומוחלפים אם הם אינם נקיים דיים. טיפול עשרת אלפים במרכז יכלול בנוסף גם בדיקה של מצב שמן הסרן, שמן הגיר והשמן של ההגה כוח. החלפת שמנים במהלך טיפול עשרת אלפים מחיר קטן ויכול לחסוך הוצאות גדולות בהרבה בהמשך. טיפול עשרת אלפים בפתח תקווה יבדוק גם את מצב רצועת הטיימינג ואם יש צורך להחליפה על מנת שלא לפגוע במנוע. בנוסף צריך לבדוק את הצינוריות של המשאבות, המזגן והאלטרנטור אם יש בהם סדקים.

החלפת נוזלים וחלפים ברכב

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול עשרת אלפים פתח תקווה, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאמה לרכב. טיפול עשרת אלפים פתח תקווה יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר.

מה נכלל בטיפול

בכל טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים שיכלול טיפול עשרת אלפים מחיר. בסיום טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו.

הדיל של ויקטור עבור טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז

הצוות המקצועי של מוסך מורשה, ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת המקצועית שלכם עבור כל טיפול עשרת אלפים באיזור מרכז. הם מציעים, דיל של טיפול עשרת אלפים מחיר של הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, טיפול עשרת אלפים בפתח תקווה, הלקוח מקבל, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת הגומיות, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
קליק להתחלת שיחה
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר