23 / 100

טיפול לרכב במרכז

מה כולל טיפול לרכב במרכז

טיפול לרכב במרכז הינו מהשירותים המרכזיים שמוסכים מציעים ללקוחותיהם. בעבר היה מקובל לעשות טיפול תקופתי לרכב כל 10000 קילומטרים. כיום כל טיפול לרכב במרכז צריך להיות בהתאם להוראות היצרן. כיום רכבי מאזדה הם מהמכוניות הנמכרות ביותר בישראל והדגמים המבוקשים ביותר הם, מאזדה 3 ומאזדה 6. בדגמים החדשים של מאזדה, החברה הגדירה את הטווחים הרצויים במפרטים השונים של כל דגם. ברוב דגמי מאזדה הטיפול התקופתי המומלץ על ידי היצרן, הוא בין כל 15000 קילומטרים.

מרכיבי טיפול תקופתי

בדרך כלל טיפול תקופתי לרכב מאזדה יכלול את המרכיבים הבאים. מרכיב ראשון של בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות. מרכיב שני של החלפת נוזלים וחלפים ברכב. בהמשך המאמר נפרט לגבי כל מרכיב, מהן המשימות והפעולות הכלולות עבור טיפול לרכב במרכז.

בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות

על מנת לבצע טיפול תקופתי כמו, טיפול 15000 מאזדה, צריך לתאם עם המוסך, תאריך מוסכם ולהכניס את הרכב ביום שנקבע. נוזל הבלמים ונוזל הקירור ברכב נבדקים במהלך, טיפול 15000 מאזדה ומוחלפים אם הם אינם נקיים דיים. טיפול תקופתי יכלול בנוסף גם בדיקה של מצב שמן הסרן, שמן הגיר והשמן של ההגה כוח. בטיפול התקופתי יש לבדוק גם את מצב רצועת הטיימינג ואת הצינוריות של המשאבות, המזגן והאלטרנטור.

החלפת נוזלים וחלפים ברכב

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול 30000 מאזדה, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאם לדגם הרכב. טיפול 30000 מאזדה, יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר.

מה נכלל בטיפול

בכל טיפול לרכב במרכז מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב, למשל, טיפול 45000 מאזדה, לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים שיכלול טיפול 45000 מאזדה. בסיום טיפול לרכב במרכז כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו.

הדיל של מוסך ויקטור עבור טיפול לרכב במרכז

הצוות המקצועי של מוסך ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת שלכם לכל טיפול לרכב במרכז. הם מציעים דיל מיוחד עבור טיפולים תקופתיים, כמו, טיפול 60000 מאזדה, בהם הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, עבור טיפול 120000 מאזדה הלקוח מקבל טיפול מקיף של כלל מערכות הרכב, כולל, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת הגומיות, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
קליק להתחלת שיחה
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר