23 / 100

טיפול לרכב מחיר

יש לך רכב פורד? כל מה שרצית לדעת לגבי טיפול לרכב מחיר משתלם

לאחרונה במנוע החיפוש של גולג. תדירות החיפוש של המונח, טיפול לרכב מחיר עלה. הסיבה לכך שרבים מתעניינים בנושא של, טיפול לרכב מחיר ומתעניינים לברר את העלויות של הטיפולים התקופתיים. בעבר היה מקובל לעשות טיפול תקופתי לרכב כל 10000 קילומטרים. כיום כל טיפול לרכב צריך להיות בהתאם להוראות היצרן. הקפדה על הטיפולים התקופתיים קריטית לתפקודו היעיל של הרכב בנסיעה ומשפיע על אורך חיי הרכב. ברוב דגמי פורד, הטיפול התקופתי המומלץ על ידי היצרן, הוא בין כל- 15000 קילומטרים.

טיפול תקופתי

טיפול תקופתי לרכב פורד הוא טיפול מונע ובדיקה מקיפה של מערכות הרכב. על מנת לשמור את הרכב בתפקוד מיטבי, הטיפול יכלול את המרכיבים הבאים. מרכיב של בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות לצד מרכיב שני של החלפת נוזלים וחלפים ברכב.

פירוט מראש של מרכיבי הטיפול

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול 60000 פורד, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאם לדגם הרכב. טיפול 60000 פורד, יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר. בכל טיפול לרכב מחיר מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב, למשל, טיפול 30000 פורד, כדאי לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים את טיפול 30000 פורד. בסיום טיפול לרכב מחיר כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו. לביצוע בזמן של כל הטיפולים התקופתיים של רכבי פורד יש חשיבות רבה גם לשם שמירה בתוקף של מרכיבי האחריות של היצרן והיבואן.

טיפול לרכב מחיר מיוחד עם הדיל של מוסך ויקטור

הצוות המקצועי של מוסך ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת שלכם עבור טיפול לרכב מחיר מצויין. המוסך מומחה לרכבי פורד ומציע דיל מיוחד עבור טיפולים תקופתיים לפי הוראות היצרן, לדוגמא, טיפול 45000 פורד, במחיר של הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, עבור טיפול 45000 פורד, הלקוח יקבל מענה מקיף לכלל מערכות הרכב, בין היתר, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
קליק להתחלת שיחה
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר