23 / 100

טיפול לרכב פתח תקווה

יש לך רכב סיטרואן? חשוב שתכיר! טיפול לרכב פתח תקווה

טיפול לרכב פתח תקווה הינו מהשירותים המרכזיים שמוסכים מציעים ללקוחותיהם. בעבר היה מקובל לעשות טיפול תקופתי לרכב כל 10000 קילומטרים. כיום כל טיפול לרכב פתח תקווה צריך להיות בהתאם להוראות היצרן. הקפדה על הטיפולים התקופתיים קריטית לתפקודו היעיל של הרכב בנסיעה ומשפיע על אורך חיי הרכב. רכבי סיטרואן הם מהמכוניות הפופולריות בישראל. ברוב דגמי סיטרואן, הטיפול התקופתי המומלץ על ידי היצרן, הוא בין כל- 15000 קילומטרים.

טיפול תקופתי

טיפול תקופתי לרכב סיטרואן יכלול את המרכיבים הבאים. מרכיב של בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות לצד מרכיב שני של החלפת נוזלים וחלפים ברכב. בהמשך נפרט לגבי המשימות והפעולות הנדרשות עבור כל טיפול לרכב פתח תקווה.

שמן גיר ושמן הגה כוח

על מנת לבצע טיפול תקופתי דוגמת, טיפול 90000 סיטרואן, יש לתאם עם המוסך, תאריך מוסכם ולהביא את הרכב ביום שנקבע. במהלך טיפול 90000 סיטרואן בודקים את נוזל הבלמים ונוזל הקירור. בנוסף הטיפול התקופתי יכלול בדיקה של מצב שמן הסרן, שמן הגיר והשמן של ההגה כוח, מצב רצועת הטיימינג והצינוריות השונות.

פירוט מראש של מרכיבי הטיפול

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול 60000 סיטרואן, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאם לדגם הרכב. טיפול 60000 סיטרואן, יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר. בכל טיפול לרכב פתח תקווה מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב, למשל, טיפול 75000 סיטרואן, כדאי לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים את טיפול 75000 סיטרואן. בסיום טיפול לרכב פתח תקווה כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו. לביצוע בזמן של הטיפולים התקופתיים לרכבי סיטרואן יש חשיבות רבה גם לשם שמירה בתוקף של מרכיבי האחריות של היצרן והיבואן.

הדיל המשתלם של מוסך ויקטור עבור טיפול לרכב פתח תקווה

הצוות המקצועי של מוסך ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת שלכם עבור טיפול לרכב פתח תקווה. המוסך מומחה לרכבי סיטרואן ומציע דיל מיוחד עבור טיפולים תקופתיים לפי הוראות היצרן, לדוגמא, טיפול 105000 סיטרואן, במחיר של הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, עבור טיפול 105000 סיטרואן, הלקוח יקבל מענה מקיף לכלל מערכות הרכב, בין היתר, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
קליק להתחלת שיחה
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר