25 / 100

טיפול לרכב באיזור מרכז

מה כולל טיפול לרכב באיזור מרכז

טיפול לרכב באיזור מרכז הינו מהשירותים המרכזיים שמוסכים מציעים ללקוחותיהם. בעבר היה מקובל לעשות טיפול תקופתי לרכב כל 10000 קילומטרים. כיום כל טיפול לרכב באיזור מרכז צריך להיות בהתאם להוראות היצרן. הרכבים החדשים של יצרנית הרכב קיה מגדירה את הטווחים הרצויים במפרטים השונים. ברוב דגמי קיה הטיפול התקופתי המומלץ על ידי היצרן, הוא כל 15000 קילומטרים.

מרכיבי טיפול תקופתי

בדרך כלל טיפול תקופתי לרכב קיה יכלול את המרכיבים הבאים. מרכיב ראשון של בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות. מרכיב שני של החלפת נוזלים וחלפים ברכב. בהמשך המאמר נפרט לגבי כל מרכיב, מהן המשימות והפעולות הכלולות עבור טיפול לרכב באיזור מרכז מלא ומקיף.

בדיקת שמנים, נוזלים, גומיות ורצועות

על מנת לקבל טיפול תקופתי כמו, טיפול 75000 קיה, צריך לתאם עם המוסך נותן השירות, תאריך מוסכם ולהכניס את הרכב למוסך ביום שנקבע. נוזל הבלמים ונוזל הקירור ברכב נבדקים במהלך, טיפול 75000 קיה ומוחלפים אם הם אינם נקיים דיים. טיפול תקופתי יכלול בנוסף גם בדיקה של מצב שמן הסרן, שמן הגיר והשמן של ההגה כוח. בטיפול התקופתי יש לבדוק גם את מצב רצועת הטיימינג ואם יש צורך להחליפה על מנת שלא לפגוע במנוע. בנוסף צריך לבדוק את הצינוריות של המשאבות, המזגן והאלטרנטור אם יש בהם סדקים.

החלפת נוזלים וחלפים ברכב

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול 90000 קיה, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאמה לרכב. טיפול 90000 קיה, יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר.

מה נכלל בטיפול

בכל טיפול לרכב באיזור מרכז מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב, למשל, טיפול 105000 קיה , לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים שיכלול טיפול 105000 קיה. בסיום טיפול לרכב באיזור מרכז כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו.

הדיל של מוסך ויקטור עבור טיפול לרכב באיזור מרכז

הצוות המקצועי של מוסך מורשה, ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת המקצועית שלכם עבור כל טיפול לרכב באיזור מרכז. הם מציעים, דיל של טיפול תקופתי, כמו, טיפול 120000 קיה, של הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, טיפול 120000 קיה או כל טיפול תקופתי אחר, הלקוח מקבל, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת הגומיות, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
קליק להתחלת שיחה
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר