טיפול תקופתי לרכב מחיר

בעלים של רכב רנו? כדאי שתכירו – טיפול תקופתי לרכב מחיר משתלם

לאחרונה במנוע החיפוש של גולג. תדירות החיפוש של המונח, טיפול תקופתי לרכב מחיר עלה. הסיבה לכך שרבים מתעניינים בנושא של, טיפול תקופתי לרכב מחיר ומתעניינים לברר את העלויות של הטיפולים התקופתיים.

רכבי רנו

הצרפתים נחשבים לאחד מיצרני הרכב הטובים בעולם. רנו הצרפתית מובילה בתחום הנדסת רכב ומציעה דגמים רבים, שנחשבים לבעלי רמת ביצועים גבוהה במיוחד ובתקני בטיחות מהגבוהים ביותר. טיפול תקופתי לרכב רנו הוא טיפול מונע על מנת לשמור את הרכב בתפקוד מיטבי.

טיפול תקופתי – טווחים משתנים

בעבר היה מקובל לעשות טיפול תקופתי לרכב כל 10000 קילומטרים. כיום כל טיפול לרכב צריך להיות בהתאם להוראות היצרן. הקפדה על הטיפולים התקופתיים קריטית לתפקודו היעיל של הרכב בנסיעה ומשפיע על אורך חיי הרכב. ברוב דגמי רנו, הטיפול התקופתי המומלץ על ידי היצרן, הוא בין כל- 15000 קילומטרים.

פירוט מראש של מה נכלל בטיפול

כל דגם רכב מכל סוג צריך את שמן המנוע שהוגדר לו על ידי היצרן. במהלך טיפול 60000 רנו, צריך להחליף את שמן המנוע בהתאם לדגם הרכב. טיפול 60000 רנו, יכלול גם החלפת מסנן השמן, טבעת האיטום ומסנני דלק ואוויר. בכל טיפול תקופתי לרכב מחיר מומלץ, עוד לפני שמתחילים לעבוד על הרכב, למשל, טיפול 30000 רנו, כדאי לקבל פירוט מאיש המקצוע במוסך, של כלל המרכיבים את טיפול 30000 רנו. בסיום טיפול תקופתי לרכב מחיר כדאי לוודא שאכן כל החלקים שפורטו הוחלפו. לביצוע בזמן של הטיפולים התקופתיים ברכבי רנו יש חשיבות רבה לשם שמירה בתוקף של מרכיבי האחריות של היצרן והיבואן.

טיפול תקופתי לרכב מחיר מיוחד – הדיל של מוסך ויקטור

על מנת לשמור על תקינות רכב הרנו שלך, את הטיפולים התקופתיים מומלץ להשאיר למכונאים המתמחים בטיפול ברכבי רנו ויודעים לטפל ברכיבי המחשוב והמערכות המתקדמות שלהם בהתאם. הצוות המקצועי של מוסך ויקטור בפתח תקווה הם הכתובת שלכם עבור טיפול תקופתי לרכב מחיר מצוין. המוסך מומחה לרכבי רנו ומציע דיל מיוחד עבור טיפולים תקופתיים לפי הוראות היצרן, לדוגמא, טיפול 45000 רנו, במחיר של הכול כלול ב-350 שקלים בלבד. במסגרת הדיל, עבור טיפול 45000 רנו, הלקוח יקבל מענה מקיף לכלל מערכות הרכב, בין היתר, מסנן אוויר ושמן בהתאם למפרט הרכב, שמן סינטטי ואיכותי, בדיקת בלמים כללית, בדיקת המתלה קדמי, בדיקת אורות כללית, בדיקת מגבים ומתזים ובדיקת מזגן ומסנן האוויר למזגן.

מאמרים נוספים
צריכים סיוע? זמינים גם בשעות הערב עבורכם
לחצו לקבלת הצעת מחיר